Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wszelkie sprawy mieszczące się w zakresie kompetencji Straży Miejskiej można zgłaszać pisemnie (w tym elektronicznie), telefonicznie oraz osobiście w siedzibie Straży Miejskiej we Włocławku a także bezpośrednio patrolującym teren miasta strażnikom miejskim.

Wszystkie sprawy załatwiane są niezwłocznie nie później jednak niż w terminach ustalonych w odpowiednich przepisach prawa.

Interwencje zgłaszane do Dyżurnego Straży Miejskiej we Włocławku są realizowane w kolejności uzależnionej od wagi dobra zagrożonego.
 

Straż Miejska we Włocławku pracuje całodobowo we wszystkie dni tygodnia
Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej Znak projektu Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0, znak Fundusze Europejskie, znak barw Rzeczypospolitej Polskiej, znak Województwa Kujawsko-Pomorskiego, znak Unii Europejskiej

„Rozbudowa i modernizacja Systemu Regionalnego Biuletynu Informacji Publicznej Województwa Kujawsko-Pomorskiego” realizowana w ramach Projektu „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0", współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego